Szukaj:
Instytut
Dla kandydata
Dla studenta
Dla wykładowcy
Działalność naukowa
Wydawnictwa
Strefa studencka
Wydział Wychowania Fizycznego
Ogłoszenia dziekanatu
Plany i terminy zajęć
Studia stacjonarne
Studia niestacjonarne
Organizacja roku akademickiego
Godziny konsultacji
Dziekanat
Sprawy studenckie
Programy studiów
Moduły
Staże i Praktyki zawodowe
Letnie obozy programowe 2019
Zimowe obozy programowe 2020
Zajęcia terenowe
Prace dyplomowe
Druki i formularze
Kursy i szkolenia
Dla studenta
>
Plany i terminy zajęć
>
Studia stacjonarne
3 WF - studia I stopnia (grupa Europejczyk). Rok akademicki 2019/2020
Informacje
Data:
W
iadomość:
.
Filmy i zdjęcia z obozów programowych i zajęć terenowych: przeglądaj >>>
.
UWAGA STUDENCI:
A.
Zarządzenie nr 24/2016 Rektora Uniwersytetu Rzeszowskiego z dnia 16.05.2016 roku w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów wyższych w formie elektronicznej na Uniwersytecie Rzeszowskim:1
§ 9
1. Student jest zobowiązany do:
posiadania aktywnego konta w systemie WU;
zapoznania się z warunkami zaliczania zajęć dydaktycznych;
zapisania się na zajęcia zgodnie z odrębnymi przepisami;
sprawdzania indywidualnego konta w systemie WU celem weryfikacji kompletności i poprawności danych, w szczególności w zakresie otrzymanych zaliczeń i ocen z egzaminów, a także prawidłowości przypisanych grup i przedmiotów;
uzyskiwania wpisów w indeksie w przypadku, o którym mowa w § 4 ust. 3;
zgłaszania prowadzącemu zajęcia, w terminie 3 dni od daty publikacji wyników zaliczenia lub egzaminu w systemie WU, ewentualnych niezgodności oceny podanej do wiadomości z oceną wpisaną do systemu WU lub zgłaszania braku oceny w systemie WU;
zgłaszania dziekanowi lub upoważnionemu prodziekanowi faktu niewpisania oceny w systemie WU lub innych błędów w dokumentacji przebiegu studiów, z zastrzeżeniem § 9 ust. 1 pkt 6.
2. Niezgłoszenie przez studenta uwag i zastrzeżeń w zakresie uzyskanej oceny (w tym braku oceny) na zasadach określonych w ust. 1, oznacza brak jakichkolwiek uwag i zastrzeżeń do oceny (w tym braku oceny) odnotowanej w systemie WU ze wszystkimi regulaminowymi konsekwencjami.
§11
W przypadku, gdy w opinii studenta, ocena wpisana do systemu WU różni się od faktycznie uzyskanej (odczytanej, wywieszonej na tablicy ogłoszeń, czy zamieszczonej na stronie www) student może zgłosić pisemną reklamację do prowadzącego zajęcia w terminie 3 dni od dnia wprowadzenia oceny do systemu WU. Jeśli prowadzący określił, że podaje informację o ocenach jedynie poprzez wpisanie ich do systemu WU, to brak jest podstaw do składania reklamacji przez studenta.
W przypadku stwierdzenia zasadności reklamacji, osoba wprowadzająca ocenę/zaliczenie do systemu weryfikuje ją w systemie WU.
W przypadku weryfikacji oceny/zaliczenia po zamknięciu systemu WU lub przekazaniu protokołu do dziekanatu, korekty oceny/zaliczenia w systemie Uczelnia10 dokonuje osoba, o której mowa w § 10 ust. 7, na pisemny wniosek prowadzącego zajęcia skierowany do dziekana wydziału.
W przypadku uwzględnienia reklamacji po przekazaniu protokołu do dziekanatu wydziału, prowadzący zajęcia dokonuje zmiany wpisanej oceny/zaliczenia wyłącznie na wydrukowanym protokole. W tym celu prowadzący zajęcia w kolumnie OCENA przekreśla dotychczasową ocenę/zaliczenie i dokonuje poprawnego wpisu. Zmiana powinna być opatrzona podpisem i datą.
W przypadku nieuwzględnienia reklamacji przez prowadzącego zajęcia, studentowi przysługuje prawo odwołania się do dziekana wydziału w terminie 7 dni od dnia udzielenia odmowy.
W przypadku uwzględnienia reklamacji przez dziekana wydziału przepisy ust. 2-4 stosuje się odpowiednio.
B.
Student ma obowiązek
wypełnienia wniosku o przyznanie świadczenia pomocy materialnej elektronicznie
w systemie UCZELNIA 10 poprzez serwis internetowy Wirtualna Uczelnia. Wniosek wypełniony elektronicznie należy wydrukować, uzupełnić wymagane pola i podpisać, a następnie złożyć wraz z wymaganymi załącznikami w siedzibach Komisji odpowiednio w Dziekanacie danego Wydziału lub Dziale Kształcenia/Sekcji Spraw Socjalnych we wskazanych w Regulaminie terminach tj.:
dla stypendium socjalnego:
• do 15 czerwca dla studentów II roku studiów i wyżej, (dotyczy również obecnego I roku studiów),
• do 14 dni od daty otrzymania decyzji o przyjęciu na studia - dla studentów przyjętych na I rok studiów,
dla stypendium specjalnego dla osób niepełnosprawnych:
• do 15 czerwca dla studentów II roku studiów i wyżej, (dotyczy również obecnego I roku studiów),
• do 14 dni od daty otrzymania decyzji o przyjęciu na studia - dla studentów przyjętych na I rok studiów,
dla stypendium Rektora dla najlepszych studentów:
• do 5 października,
Niewypełnienie wniosku w wersji elektronicznej uniemożliwia złożenie wniosku w formie papierowej.
WAŻNE!!!
Wypełniając wniosek o przyznanie ww. świadczeń w systemie Uczelnia 10 należy wybierać każdorazowo opcję rok akademicki 2016/2017, a nie semestr letni czy zimowy.
• INSTRUKCJA AKTYWACJI LEGITYMACJI STUDENCKIEJ DOSTĘPNA NA STRONIE: https://wu.ur.edu.pl/
• INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA WNIOSKÓW O PRZYZNANIE ŚWIADCZEŃ POMOCY MATERIALNEJ DOSTĘPNA NA STRONIE: http://www.ur.edu.pl/studenci/dzial-ksztalcenia/sekcja-spraw-socjalnych/aktualnosci/pomoc-materialna/stypendia-dla-studentow
C.
W celu poprawienia komunikacji z uczelnią/wydziałem każdy student zobowiązany jest do aktywacji
adresu e-mail
otrzymanego w ramach Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (ELS). Więcej na ten temat:
http://wf.ur.edu.pl/Dla-studenta/Sprawy-studenckie/Office365.aspx
Szczegółowa instrukcja do pobrania: (wkrótce)
.
Plan zajęć
opiekun:
dr Justyna Glińska-Wlaź
Data aktualizacji:
Plan:
3.WF.lic.eu.plan.pdf
27.02.2020
Podział na grupy:
3.WF.lic.st.grupy.pdf
05.10.2019
Harmonogram sesji zimowej:
3.WF.lic.st.zima.pdf
Harmonogram sesji letniej:
3.WF.lic.st.lato.pdf
02.06.2020
Partnerzy Wydziału
Najważniejsze linki Newsletter Dane kontaktowe
Instytut
Dla kandydata
Dla studenta
Dla wykładowcy
Działalność naukowa
Wydawnictwa
Strefa studencka
Zapisz się do newslettera aby otrzymywać najnowsze informacje z życia wydziału.
(w przygotowaniu)
Uniwersytet Rzeszowski
Instytut Nauk o Kulturze Fizycznej
35-959 Rzeszów, ul. Towarnickiego 3
Sekretariat Instytutu: tel./fax +48 17 872 18 61
Dziekanat: tel./fax +48 17 872 18 42 (43) (67)
e-mail:
i
nokf@ur.edu.pl